عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 45443
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



قصه ي عشق ليلي

 قصه ی عشقی که میگم عشق لیلای مجنونه با یه روایت دیگه لیلی جای مجنونه مجنون

 سر عقل اومده شده آقای این خونه تعصب و یه دندگیش کرده لیلی و دیوونه اما لیلی بی

مجنونش دق میکنه میمیره با یه اخم کوچیک اون دلش ماتم میگیره میگه باید بسازه و این

مثل یه دستوره همین یه راه مونده واسش چون عاشق مجبوره زوره عشق تو زوره احساس

همیشه کوره هر جا خودخواهی باشه انصاف از اونجا دوره عاقبت لیلی ما مثل گل های گل

خونه تو قاب سرد شیشه ای پژمرده و دل خونه حکایت عشق اونا مثل برف زمستونه

اومدنش خیلی قشنگ آب کردنش آسونه قلب تو خالی از عشقو بی نورو سوتو کوره عاشق

کشی مرامتو نگات سردو مغروره عشقو ببین توی نگاش از کینه ی تو دوره یه کاری کن تو

هم براش تو عاشقیتم زوره زوره عشق تو زوره احساس همیشه کوره هر جا خودخواهی

باشه انصاف از اونجا دوره



نظرات شما عزیزان:

rasool
ساعت12:43---19 ارديبهشت 1391
http://www.seventy6.loxblog.com

لیلا
ساعت20:31---16 ارديبهشت 1391



با تو هستم!


صدای باران را می شنوی،


دانه های باران را لمس می کنی،


سرت را بالا بگیر، روح آبی ات را در فیروزه بیکران آسمان به پرواز در بیاور


و ترنم باران را با تمام وجود لمس کن


تا تــــو بــــــاور کنی کــــه


تنها نیستی...



پاسخ:ممنون عززم كه سر زديييييييييييييييي


ARAMVTANHA
ساعت9:26---16 ارديبهشت 1391
سلام نفس جونم .من آپ هستم بهم سر بزن پاسخ:حتما عزيزم سر ميزنم ممنون كه سر زدي

لیلا
ساعت16:47---14 ارديبهشت 1391
چو کَس با زبان دلم آشنا نیست
چه بهتر که از شکوه خاموش باشم
چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر
که از یاد یاران فراموش باشم . . .


لیلا
ساعت22:36---12 ارديبهشت 1391
دوست و دست بسیار است , ولی دست دوست اندک.....
من برای آنها که دوستم دارند زندگی میکنم...


یکی کثل من
ساعت13:56---11 ارديبهشت 1391
سلام خیلی دنبال وبلاگ شما گشتم اما متاسفانه ناکام موندم شما رو لینک کردم ممنون که برای برادر کوچکترت نظر میذاری امیدوارم همیشه پاینده باشی دوست دارم تو وبلاگت بیشتر قلم خودت رو بخونم و یک توصیه دوستانه
بخوان بخوان و بخوان و از نوشتن نه هراس


arezoo
ساعت11:27---10 ارديبهشت 1391
salam kojaee abji ?
delam barat tang shode bod
tanhaee soghatiaro kesh nariyaaaaa
manam mikham


arezoo
ساعت11:25---10 ارديبهشت 1391
تازگیا فهمیدم باید تاوان بدهم برای لبخندهایی که میزنم برای قهقه هایی که نمیدانم از روی خوشی اند یا ناخوشی... برای دله صافی که روزی هزار بار شکسته میشه ولی سعی میکنه به روی دنیا چشمک بزنه و بگه بیخیال مهم نیست برای خوب زندگی کردن بین هزار تا بدی... نمیخوای بمونی! تحمل میکنی! صبر میکنی! نا امید میشی! گریه میکنی! ناشکری میکنی! باز از نو شرو میکنی!!! . . . . به این میگن تاوان...

reza
ساعت17:26---6 ارديبهشت 1391
سلام نفس خانم خوب هستید
شیوه ی دلبری و ناز،اگر سوخت مرا
غمزه ی چشم سیاه تو بیاموخت مرا
صف مژگان همه آراستی از جانب دل
خم ابروی کمان تو سپر دوخت مرا
سر فرو برده چو شمعی به گریبان بودم
شعله ی سرکش عشق تو بر افروخت مرا
من که پر میزد از آهم،غم هستی به فلک
آهی از سینه برآوردی و پر سوخت مرا
خط و خال و خط و ابروی تو ای مونس جان
ز تماشای جهان،راه نظر دوخت مرا
دل غم دیده به سرپنجه ی سیمین تو بود
لب لعل تو غزلهای تر آموخت مرا


soltanimahdi
ساعت11:21---6 ارديبهشت 1391

ناگزيرازسفرم بي سر و سامان چون باد


به گرفتار رهايي نتوان گفت آزاد

كوچ تاچند؟مگرمي شود ازخويش گريخت؟

بال تنهاغم غربت به پرستوهاداد
پاسخ:ممنون عزيزم


lovelorn
ساعت14:10---5 ارديبهشت 1391



satar
ساعت22:34---4 ارديبهشت 1391
عزیزمممممم عالیی بود


پاسخ: سلام ممنون عزيزممممممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 4 / 2 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com